132. Wieści z politycznej chlewni.

Ze zmienionej przez o. Paulinów w polityczną chlewnię Jasnej Góry dotarł film z tańcem dziadygi. Po wielu latach uników od składania osobistych hołdów Rydzykowi (nie bywa na urodzinach ojdyra), parcie na pampers go przycisnęło. Wygląda to tak, jakby stojący obok lalkarze poruszali kukłą Breżniewa. Sami zresztą oceńcie klikając TUTAJ.

Koń jaki jest, każdy widzi, brak mi czasu i szkoda na komentowanie, ograniczę się do kilku piosenek okolicznościowych.

Roxa – A ona tańczy.
TSA – Manekin disco.
Rezerwat – Och lala.
Rezerwat – Trędowata marionetka.

PEŁNE GACIE – PO TYM ICH POZNACIE!

18 myśli w temacie “132. Wieści z politycznej chlewni.”

    1. Nie wiem jak jest naprawdę, ale z pewnością pampers prezesa musi być pełny.
      Tchórzem to on był odkąd pamiętam, ale że zdecydował się na danse macabre, to nowość.

      Polubienie

  1. A mówią , że my nieutanecznionym narodem jesteśmy….Tylko żeby tak brykać dzień przed kolejną miesięcznicą trochę niewypada

    Polubienie

    1. O tym nie pomyślałem, wigilia miesięcznicy! To już druga profanacja w tak krótkim czasie, pierwszą było przełożenie miesięcznicy z 10-go czerwca na 16-go z powodu Bożego Ciała i święta Pastafarian w jednym.

      Polubienie

    1. David Bowie będąc na moim miejscu odpowiedziałby Ci prawdopodobnie: „oj, Ty głuptasku, przecież jest film, szukając filmu trzeba szukać filmu, a nie skupiać się na tekście, trzeba przeskrolować stronę w dół, aż znajdziesz to o czym mówię.

      Polubienie

        1. Publikowałem post w pośpiechu i niedbale, bo mam ostatnio dużo roboty i jestem po powrocie dość nieprzytomny, zajrzałem tylko na Youtube, czy jest ten film, a ponieważ nie było, to poszedłem na łatwiznę i dałem link do artykułu, z którego się dowiedziałem o zamieszaniu. Nie brałem pod uwagę różnic w przeglądarkach, dlatego zdziwiła mnie Twoja reakcja, bo napisałem „oceńcie sami”, no i w moim stanie było to dla mnie oczywiste, że tam musi być film, bo chcę by czytelnicy go ocenili.

          Polubienie

  2. Obejrzałam, no i znów pojawił się odruch wymiotny, na widok kurdupla na kaczych łapach.
    Wielkie dzięki za polskiego rocka- doskonała odtrutka.
    A może to?

    Polubienie

  3. Gdzieś puszczono wypowiedź mateuszka , że absolutnie nie ma mariażu rządu z kościołem…nie wiadomo czy płakać, czy się śmiać , czy raczej krzyczeć z wściekłości?

    Polubienie

    1. Z pewnością odradzałbym opcję ostatnią, przecież właśnie na to liczy Bambik. Ja tam bym odpowiedział najspokojniej w świecie: „Co ty powiesz, Pinokio, naprawdę uważasz, że twoi wyborcy to tacy debile, że nie widzą kampanii wyborczej prowadzonej w Kościele? Fujka Mateusz!”.

      Polubienie

Dodaj komentarz